Programy danych termowizyjnych Flir zostały stworzone dla uczenia maszynowego do rozwoju zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, systemów automatycznego hamowania awaryjnego i systemów pojazdów autonomicznych.
Rozwiązania zmniejszy czas poświęcony przez inżynierów, dzięki optymalizacji ustawienia kamery termowizyjnej w przestrzeni wirtualnej.
Obecne czujniki pojazdów autonomicznych stawiają czoła ciemności, cieniom, odblaskom słonecznym i niesprzyjającym warunkom pogodowym takim jak mgła. Kamery termowizyjne mogą wykryć i sklasyfikować obiekt w takich trudnych warunkach. Połączenie czujników termalnych Flir z Vrxperience z Ansys pozwala na symulację tysięcy scenariuszy jazdy z milionów mil.
Ponadto inżynierzy mogą symulować trudne do przewidzenia scenariusze, gdzie kluczowe są dane termalne, na przykład wykrycie pieszych w tłocznym, mało kontrastowym środowisku.
Firma Flir dostarczyła 700 000 czujników termalnych jako część jego nocnego systemu bezpieczeństwa dla różnych firm produkujących auta takich jak GM, Audi czy Mercedes-Benz.
Źródło:
www.imveurope.com