W kampanii „Rozwiązania nowej normalności” (ang. Solutions for the New Normal) strona jest podzielona na trzy główne kategorie: bezdotykowa kontrola dostępu, dystans społeczny i obrazowanie termiczne. Odwiedzający mogą wyszukać różne produkty i zestawy, pobrać informacje i zrobić zakupy online lub w razie wątpliwości porozmawiać z doradcą.
„Jako wiodący dystrybutor w tym przemyśle jesteśmy w idealnej pozycji do przedstawienia pełnego obrazu kwestii, z którymi musimy się mierzyć i rozwiązań, które mogą zapewnić dostawcy. Mocno wierzę w to, że naszym obowiązkiem jest skorzystanie ze swojej wiedzy, aby wesprzeć rynek, doradzić naszym klientom i ich klientom, znaleźć drogi do powrotu do normalności, choć będzie to inna rzeczywistość.” – wypowiadał się Jeremy Hockham, dyrektor zarządzający Norbain Holdings.
Rozwiązania na stronie internetowej są na bieżąco aktualizowane, gdy tylko dostawcy odkrywają nowe technologie i strategie.
Zachęcamy do odwiedzenia strony
norbain.com!
Źródło: Professional Security Magazine Online